Semester...

Märta goes vacation. Check.

Märtan har nu bokat tåg inför sin semestervecka. När man är hos en familj i 6 månader får man 1 veckas betald semester. Torsdagen 10 juli - Tisdagen 15 juli ska jag ha min semester. Är inte ens en hel vecka men gör inte så mycket. Tågets destination är PARIS. Haha.. Tragiskt att jag åker till Paris under min semestervecka. Lr neeej, bara helt lovely :)

Det ska bli hejdlöst kul att få träffa bruuudarna igen och festa lite. Känner mig nästan lite uttorkad :P Och att dessutom få fira 14 juli i Paris ska bli gött. Är rätt säker på att tågresan tillbaka den 15:e kommer vara rätt låååång... Haha..

Hittills i dag har jag tränat, gått till parken med tjejerna samt kirrat lite lunch. Vi gick till parken för att mata svanen och det var inte bara hon som var hungrig. Vi omringades väl av x antal änder och duvor. För övrigt var svanen inte alls tacksam, fräste åt Pia. Otacksamma jäkel. Dem är fina dem där svanarna men de har tydligen inte mycket över när det kommer till snällhet inte. Hrm..

Mina arbetstider i dag är lite ändrade eftersom F. åker till Paris. Jobbade mellan 10-12.30 och ska sedan jobba 15.30-18.30. Vanligtvis jobbar jag 10.30-12.30 och 16.00-19.30. Så fort vi får internet till huset ska jag banne mig sätta mig och beskriva mitt liv som au-pair. Har fortfarande inte fått tummen ur när det kommer till den punkten. Kan dock bero på att min tumme har varit svullen en längre tid. Nej, förlåt, riktigt dåligt. Haha.. Åhh gud vad dåligt det var nu när jag läste det.  Äsch, bjuder på den :)

Måste vara tråkigt att läsa inlägg med noll bilder. Pallar verkligen inte att sitta och dona med sånt på bibblan. Sorry folks!

Nu ska utnyttja den sista batteritiden väl. Bloggläsning! ;)




Kommentarer
Postat av: Bella

Ja din humor lever och mar bra laser jag och det ar vi ju alla glada (?) for :p

2008-06-27 @ 17:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0