Aj, aj, aj

Starkt jobbat, PG. Har inte kommit i gång än. Fasen så dålig jag känner mig. Det är så himla svårt att komma i gång men när man väl är inne i det kan man sitta bra länge. Tycker det är kul egentligen men måste komma in i det. Vet inte var jag ska börja heller. Innan dagen är slut ska jag ha pluggat minst två timmar, effektiv tid. Å därmed basta.

C. frågade mig nyss om jag ville följa med på en promenad. Vet inte om det var med barnen eller bara med honom. Känner att jag borde ha sagt ja för vi har inte riktigt lärt känna varandra men jag backade ur. Är lite feg. Får ta det en annan gång.

Hur har er helg varit, vad har ni pysslat med?

Kommentarer
Postat av: anna

fast det kanske vore bättre om godis vore dyrare och mer svåråtkomligt här i sverige med..hmm..

låter ljuvligt att få vara i frankrike nu..vad gör du där?

2008-03-02 @ 16:48:55
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Marthina

anna: Hehe, det är sant. Det är ju nästan lite föör gott :) Jag är au-pair här. Tre veckor i dag faktiskt! Ska stanna till första augusti är det tänkt.

2008-03-02 @ 18:52:56
URL: http://marthinaas.blogg.se
Postat av: Ulla-Mia

Hej Märta! Ja, jag läser din blogg ska du veta. Börjar se lite hemlängtan i din blogg.... men här snöar det och är jättetråkigt o eleverna är precis som vanligt... Njut nu och ha det så gott. Längtar efter dig. Kram

2008-03-02 @ 19:31:39
Postat av: Marthina

Ulla-Mia: Åhh,vad kul:) Jo,de senaste dagarna har det vart lite såna tankar. Hehe, e kanske inte så mycket att längta hem till om man ser till de sakerna:P Saknar er med. Hälsa Familjen! kramen

2008-03-02 @ 19:36:48
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0