åldersnoja?

Vaknade upp med huvudvärk och en snuvig näsa. Usch. Har typ aldrig ont i huvudet. Gick ned strax innan elva eftersom jag inte visste om jag skulle jobba eller inte. Hela familjen var då på väg någonstans så jag behövde inte jobba. Väntar nu på att Bella ska pallra sig hit. Hon ska komma runt ett och sen får vi se vad som händer i dag. Både hon och jag är lite otaggade på de planer vi egentligen har för dagen. Får se vad de andra två säger. Är rätt fint väder så man måste väl iaf ut och njuta lite av solskenet när det väl har kommit.

Vad är det för väder hos er i dag?

Såg att jag typ fått påsar under ögonen också. Åldern som gör sig påmind eller är det brist på sömn??? Mamma ringde som tur var och intygade att det var pga. bristen på sömn hos Märtan. När jag väl börjar sova bra igen försvinner de. Tack gode gud. Påsarna kan väl vänta x antal år innan de kommer, om de nu ens måste komma. Haha, Märta har 20-års kris? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0