avrundning

Nu i kväll har jag lagat wok. Alltså från scratch. Hackade grönsaker och allt. Dock hittade jag inte allt jag ville ha i affären. Super U är inte den allra bästa affären!  Satsade på att ha i taco-kryddan,  tyckte det inte smakade någonting när jag provsmakade.  Ajaj, ångade i käften när jag käkade sen :( F. ska smaka den, stackaren. Är nog sista gången hon smakar min mat. Hehe.. Man måste ju få misslyckas lite i början. Visst då?! :) Men den var ändå rätt så god, faktiskt.

Nog om min middag. Kvällen bestod annars av  ett mindre kaos!!! Ostiane tokgrinade hela tiden när jag bytte kläder på henne. Brukar ju gå över men fasen inte denna gång. Ibland är man inte värd mer än kattskit. Haha :D Någon gång måste man vara sånt också. Dock hann vi leka lite innan kaoset.

        

1. de två
2. våra verk! heta va?! :)
3. ibland är det kul att bli fyra på nytt. haha..
4. en mindre glad unge och feet matkasse. Kakor högst upp såklart!

I kväll kommer Bella och Sofie hem förresten. Ska bli kul att höra om äventyret. De hade legat på stranden i går. UNGAR!!! F. hade pratat med en vän i Nice. Personen i fråga satt på balkongen eftersom det är 25 grader där nere. Ibland blir man avundsjuk. Men jag ska nog vara tyst, är ju snö in my homeland. HAHA ;)

Om ni vill ha adressen och numret hit så skriv ned fortast möjligt. Tar bort det inlägget i morgon kväll.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0