baby-sitting

Blev teater med marionettdockor. Åkte dit med barnen samt en väninna till F. och hennes två barn. Jag fattade inte hela handlingen men det mesta :)

När det började bli dags för middag ringde grannen och bjöd över dem på middag. Mindre jobb för mig även om bebisen stannade hemma med mig. Bella kikade över för att titta på den lilla krabaten. Även om han sov tyckte jag att vi kunde ta upp honom, han sover ju hela tiden ändå så ha somnar nog om, tänkte jag. Mindre bra idé Märta. Han var nog fortfarande hungrig för han slutade inte att gny och gråta. Gjorde mitt bästa och till slut somnade han. Bella var jätteorolig för honom. Trodde att han slutade andas för att han helt plötsligt blev tyst. Hehe, sötbarn :)

Det var lite om min superspännande eftermiddag/ kväll. Hehe..

Vad har du gjort i kväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0