Back in business!

Ny dag nya, möjligheter. Ledordet i dag. I dag ska jag ta tag i mitt liv igen :) Tvingade mig själv att verkligen somna i går och tror det fungerade rätt bra för i dag är jag inte sådär sjukt trött i kroppen som jag har varit i flera dagar nu. Sminkade mig t.o.m innan frukost. Var ett tag sen jag gjorde det. Made min vardagliga fruktsallad också vilket jag inte gjort på flera dagar. I'm back and I will stay here! :) Ny dag, nya möjligheter samt kämpaglöden är på väg tillbaka! Märta är glad...

I eftermiddag är jag själv med tjejerna då F. ska in till Paris. Tror det kommer gå superbra, har gått bra hela veckan så. Ska sitta barnvakt mellan halv åtta och halv nio också. Ska sätta mig nere i vardargsrummet och titta på en av de filmer som F. lånade av en väninna till mig. De verkar bra allihop! :) Skönt att bara vara. De andra tjejerna ska käka sushi hos Frida, skulle ju vara skoj men får träffa dem hela helgen så en kväll gör nog inte så mycket. Hehe..

Icke att glömma. FREDAG i dag :) Full fart mot helgen.. Har valt att inte skriva ned våra planer för helgen då vi alltid ändrar oss när jag skrivit dem. Haha..

Nu ska jag packa väskan till skolan. Ska till Super U innan tåget för att köpa bröd samt ett till mellanmål!

Vad har ni för planer för helgen???

Puss kram


Kommentarer
Postat av: mamma

vi ska in till uppsala på husvagnsmässa. Mathias och Malin kommer och käkar taco ikväll. Malin och jag dricker väl lite rödtjut. har du kollat hotellen än.

2008-03-14 @ 10:28:39
Postat av: mamma

vi ska in till uppsala på husvagnsmässa. Mathias och Malin kommer och käkar taco ikväll. Malin och jag dricker väl lite rödtjut. har du kollat hotellen än.

2008-03-14 @ 10:28:58
Postat av: Marthina

mamma: Åhh, vad mys med husvagnsmässa! När jag kommer hem hoppas jag att jag joinar er med rödtjut:) Just nu ser det mörkt ut men man ska aldrig säga aldrig! Kikade lite igår men vilka vare du ville jag skulle kolla på, nåt spciellt? Kan höra med F. ikväll. Puss

2008-03-14 @ 10:33:42
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0