bajs, svett och sjukdom

Dålig uppdatering i dag. Har faktiskt pluggat en del samt  pratat med min kära vän Mimmie :) Annars blev det biblioteket med flickorna på eftermiddagen. Gick lite sådär, plus att någon gjorde i brallan direkt när vi kom dit. Lukten var ju bara att acceptera då vi hade glömt blöja. Hehe..Shit happens ;) Hälsade på doktorn igen också. Ostiane fick ju feber imorse och då måste man ha antibiotika förstår ni. Jaaa, olika tänk har vi iaf :)

Nu ska jag kila i väg till gymmet för att köra lite styrka. Sängen och datorn lockar liiite mera men jag vet att jag kommer bli supertaggad när jag går in i gymmet :)

Erkänn att jag fick till rubriken rätt bra där :) Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0