bla, bla, bla

Kan inte lovet vara över snart. Vill komma in i lunket. Jobba, skola, jobba, träna. Låter ju inte speciellt underbart när man skriver det men. När det väl blir det vanliga igen kommer jag säkert sitta här och beklaga mig över hur jobbigt det är och att jag vill ha lov igen. Jaja :)

Vek bebiskläder i morse. Hur söta är inte de små kläderna. Gud så söta. Nästan så man vill skaffa en unge för att få köpa kläder till den. Haha.. 20 mars är det planerat att F:s bebis ska ploppa ut.

När jag jobbat klart mitt morgonpass stog jag och tänkte om jag skulle gå till gymmet på en gång eller ta det senare i dag. Kanske är bättre att gå på en gång, tänkte jag. På två röda började det hagla ute och nu regnar det. Haha, tack så mycket!

I wanna go shopping. NU! Är nog bäst att stanna hemma. För ekonomins skull :P Tror att min jacka kommer i morgon dock. I löööööv it! :)

Det här blev ju ett väldigt viktigt inlägg. Bara en massa babbel :P Som vanligt när jag öppnar truten. Haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0