change of plans

Kom nyss hem från Paris. Blev en tur dit iaf. Bytte tillbaka en kofta jag köpte på Zara förut men införskaffade en annan :) Gick dock plus på det hela då den nya koftan var billigare. Om man nu kan säga att man gick plus på att shoppa? Vet inte om koftan är rätt storlek bara. Chansade lite och tror det gick åt pipsvängen...

Vi skiter i att gå ut i kväll. Jag behöver verkligen prioritera sömn då jag mått mindre bra hela dagen. Tror allt beror på att jag inte sover nå bra. Bella var inte tiptop hon heller. Dock ska vi till Sofie och käka pizza och se film. Ska bli jättemys!

Bella har fått vara provdocka åt min Monki-jacka och vi kom fram till att den är superbra, så nu är alla (läs: jag) glada och nöjda :) Dags att vara lite social mot kvinnan....

Hoppas ni får en trevlig lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Update är uppe ;)

2008-03-08 @ 22:16:22
URL: http://triquetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0