Debuten gjord

Nu är jag back from the gym och jag känner mig helt mörbultad. Hoppas att det finns andra faktorer som bidrar än bara träningen. Om inte, Märta är sämre tränad än hon trodde.

Innan jag åkte hit kontaktade jag en PT som hjälpte mig med ett träningsupplägg. Började köra det i dag och på tur stod 20 min kondition. Tänkte jag skulle köra på löpband för omväxlingsskull då jag verkligen ville se gymmet på riktigt. Givetsvis var de upptagna så jag testade crosstrainern. Jäklar i min själ vad det tog. När jag steg ned från maskinen kändes benen som två stela klubbor och rumpan hade fått sig en rejäl omgång den med. Körde även lite mage och rygg.

      

1. I'm on my way!
2. meine gymkort
3. denna maskin tog kål på mig i dag...
4. Nike tänker på allt, om man inte kan höger och vänster klarar man sig ändå :)

Nu ska jag alldeles strax hämta Ostiane hos grannen för att sedan åka och handla.

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0