Dessa måndagar

Varför ska måndagar vara så jobbiga dagar för??? Har inte lust med någotning i dag. Suck. Jag som skulle vara tiptop för mitt första pass på gymmet! Blir säkert det när jag väl är där :) Nu ska kroppen trimmas minsann.. Hehe..

Pia har feber. Hon har varit sjuk konstant sen jag kom tror jag. Stackaren. Dock ska jag inte bli smittad denna gång. Har varit sjuk tillräckligt nu. Gick till apoteket och hämta ut medicin åt henne. Här får man medicin mot feber liksom. Eller får barn det i Sverige också kanske? Tycker det känns lite överdrivet jag, men det är jag det :)

Så här ser jag ut i dag. Noll inspiration. Bajs-måndag! Hoppas massa endorfiner frigörs när jag tränar! :)

image118

Hoppas ni fick en bättre start denna vecka än jag :)




Kommentarer
Postat av: Philip

Hej! Du sa "Hej" på msn och sen försvann du, vad är det för stil? :P

Måndagssyndromet är du inte ensam om, är såååå trött!..

Kram

// Philip

2008-03-03 @ 11:34:22
Postat av: AMANDA

ja jag tycker ocksâ franmännen tar medicin mor precis varenda lilla grej.
Jag fick en savla när jag bara hade en blâmärke
haha

2008-03-03 @ 12:56:00
URL: http://amandas.blogg.se
Postat av: Marthina

Philip: Jag var egentligen på väg att gå och när jag hade skrivit tänkte jag att du är ju iaf aldrig vid datorn :P

AMANDA: Haha, det tar priset. Gud vad roligt. Kanske finns något mot måndagströtthet???

2008-03-03 @ 15:02:44
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0