Det brann...

Märtan är alldeles nyvaken. Hade datorn bredvid sängen så varför inte skriva ett inlägg? :)

Ska strax kila ner och käka frukost innan jag beger mig till gymmet. Ska bli så himla skönt att komma in i gymatmosfären. God, I've missed it :) Hehe..

Gårdagen då. Eftermiddagen med tjejer gick bra det bara kunde gå. Inte en tår någonstans. T.o.m. badet gick smärtfritt. Hehe.. Målade, tittade på bilderna jag har knäppt på dem, läste bok etc. Var jättemysigt. Efter badet åkte jag och handlade lite till woken jag skulle göra, F. fixade med deras middag.

På tal om min middag...
Har nog aldrig misslyckats så mycket någongång. Haha.. Har ju fortfarande inte hittat Sweetchili-sås i affären och så helt plötsligt stog en sambal oelek burk framför mig. Tyckte jag hade hört någongång att sambal oelek är starkt. Tog burken och var glad att en stark krydda äntligen fick komma in i huset. Kunde någon ha talat om för mig huuuur starkt det där är??? Brann ju för fan i käften på mig. Tvingade i mig halva maten då jag var tvungen att få någonting i magen, tänkte vekligen inte ställa mig och laga en till måltid. F. kommer ner och ba: åhh, det här luktar gott. Innan jag hinner varna henne har hon en kycklingbit i munnen och jaaa.. Det var den enda biten hon tog :) Vi räddade det som gick att rädda :P Hahahaha... Nu vet jag iaf hur pass stark kryddan är. Det är väl det man kan se som positivt ur denna situation :)


      
Fiiiiire...


Var ju även barnvakt då F. skulle till kyrkan och dona med någonting inför dop och C. skulle komma hem runt tio. Började titta på en av de filmer som hon hade lånat åt mig. Jag tycker filmen var jättebra. Kom på mig själv med att gapa ibland. Jag kan inte filmer överhuvudtaget men jag gillade den. Tror den heter "Mannen med järnmasken", med Leonardo DiCaprio i huvudrollen. C. skrattade lite åt mig när jag halvt pratade med filmen:) Var längesen jag var så inne i en film. Därefter satt jag på msn till seent. Får se om det märks av i dag eller inte. Hoppas inte.

image200

Dags att möta dagen...

Kommentarer
Postat av: paps

Angående maten så kanske uppskattningen att sätta sig vid dukat bord hemma blir mer possitiv hädan efter...

2008-03-15 @ 23:09:13
Postat av: Marthina

paps: Jo, det kan nog vara så jaa.. :)

2008-03-16 @ 20:32:15
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0