en liten söndagsupdate

Kilade nyss ner för att hämta en penna då ja skulle plugga lite, tänkte jag. F. frågade om jag ville hålla bebisen lite och plugg-tankarna försvann rätt fort ur huvudet som ni kanske kan förstå :) De kollade på en film som hette något i stil med "... diamond" med Matt Damon i huvudrollen. Fattade ingenting, för det första hade väl halva filmen pågått när jag kom och för det andra var det dubbat och ingen undertext.

Frågade lite snällt om F. trodde det var möjligt att jag skulle kunna få åka till frisörskolan en eftermiddag och dona håret. Till min glädje sa hon att det var okej. Thank you! Är på tiden känner jag.

Behöver inte jobba så mycket i morgon. Är röd dag plus att C. är hemma. Jobbar bara mellan nio och elva på förmiddagen och sen mellan fem och sju på kvällen. I och med att det är röd dag så ska jag egentligen inte jobba eftersom det är helgdag men jag är inte så pjåkig. De frågade faktiskt först om jag hade planerat att göra något vilket jag inte har så...

Stackars er som får läsa de lååånga inläggen om min helg. Jag brukar alltid läsa igenom mina inlägg men jag orkar inte läsa dessa. Haha... Ska försöka uppdatera lite oftare igen.

Hoppas ni har haft en trevlig påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0