Frédérique

Jag gillar mamman i denna familj så himla mycket, så mycket att hon får rubriken helt för sig själv. Vilken eloge va?! :D Hon är en bra mamma, rolig och jag känner att jag kan prata med henne om allt. Inte ofta man känner så med människor. Nu var det jag skrev ovan inte en kärleksförklaring även om det kan verka så :P

När jag kom hem från den uteblivna träningen pratade vi lite om fransk tv, den är helt rutten. Har inte kollat på tv alls nästan. Både C. och F. frågar ofta om jag inte vill titta lite på tv men njaej, programmen känns så B. Töntiga typ. Jag menar, jag är ju såååå cool :P Nej, men de tycker också att fransk tv är noll! Om jag skulle ta och komma till saken kanske, hehe.. Hon frågade om jag började förstå mer och mer av vad de säger på tv:n och jaa, det gör jag faktiskt. Hon sa då att hon har märkt att jag blivit bättre, att jag försöker hitta andra ord osv. Blir så himla glad när någon säger så. Jag är ju här för att lära mig och även om jag märker att jag utvecklas så blir man otroligt glad när någon annan också märker det..

Ska försöka fixa ett kort på henne. Hon var inte så villig sist jag frågade men den här biffen ska jag nog kunna kirra. Haha, stackars farmor som får dras med mina uttryck! :)

Nu ska jag ta och hoppa ner i sängen...

Sov gott vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0