Gårdagskvällen, massa kärlek

Gårdagskvällen blev helmys med pizza från Pizza Hut samt fruktsallad med glass framför filmen "Alfie". Jag var lite småkär i Jude Law innan filmen men nu är jag upp över öronen kär i honom. Herregud. Själva filmen var väl kanske inte så super men han var ju med vilket vägde upp allt. Hehe..



1, 2. pizzorna kom med bud
3. pizzan med vitlök i degen. MUMS!
4. minst lika god...
5. var snabb på att börja käka jag:)
6. Emelie och Sofie
7. efterrätt

Innan Bella och jag lade oss hade vi e diskussion huruvida vi skulle ställa klockan eller inte. Jag sa att de var lugnt för jag skulle ändå vakna runt kvart över nio. Vi ställde aldrig klockan och mycket riktigt. Vaknade 09.16. Läskigt ju! :)

I dag skulle vi ha åkt till en marknad mitt emellan Chatou och Rueil men vädet ville något annat. Har regnat så gott som hela dagen. Vi bestämde till slut att vi skulle åka till IKEA denna helg istället för nästa, som vi tänkt. Struntade i att Svenska kyrkan serverade våfflor i dag med andra ord.. Tar igen det vid något annat tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0