hard work, work

Har varit och handlat med Ostiane på förmiddagen. När vi var så gott som hemma ringde F. och sa att tvättmedlet var helt slut. Kände att det var lika bra att åka tillbaka och handla det med. Om jag hade tänkt ett steg längre i affären hade jag kommit ihåg det, jag tog ju det sista tvättmedlet i går. Hrm.. Aja, väl vid affären hade ju lillan somnat. Bar henne genom hela affären. Snacka om att hela ungen var avslappnad - skitjobbigt vare. Hon fick gå från tvättmedlet till kassan vilket var 3 m kanske. Haha.. Bar henne sedan till bilen och då hade jag även en stooor förpackning tvättmedel i handen. Valde de få muskler jag har i armarna att tyna bort på vägen från affären tro? Heelt slut var jag iaf när vi kom till bilen. Stackars curlingföräldrar som gör sånt här jämt :)

Nu är jag off duty några timmar. Ska göra min läxa till i morgon - ska skriva ett låtsasmejl.

ciao.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Ååh tack vad glad jag blir! Visst är mina tjejer duktiga :) OCH NU BLIR DET SM I MAJ! :) Kramar!

2008-03-24 @ 15:24:46
URL: http://pollelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0