härligt vs. dumhet

"Åhh, vilken underbar dag, ahhhhhh" ( Herreys låt) Är vårigt här i dag. Lite småkyligt i luften men absolut vårfeeling :) Oh yeah. Det första jag gjorde när jag kom ner var att gå ut och känna på våren :)

Annars har jag varit barnvakt åt en sovande bebis på förmiddagen, pratat med la familia, läst ELLE (läs: bläddrat i) samt tvättat sängkläderna mina.

I natt fick jag veta hur det är att ha en bebis i huset. Dock tror jag att jag somnade om rätt snabbt. Puuh :)

Hur kan man vara så dum att man skiter i halsduken när det är ett sånt skiftande väder som det är nu?! Vem vaknade inte upp med täppt näsa och ett varmt huvud i dag? Joo, Märta såklart. Känner mig varm i hela kroppen, sådär som man gör när man är på väg mot en förkylning. Halsduk, here I come och jag ska aldrig mer svika dig. ( Iaf inte när det blåser ute och är lite småkallt). Bella, när du läser detta så mår jag super! Har aldrig känt mig friskare :P Haha..

På tal om Bella så väntar jag på att hon ska ringa mig så vi kan bestämma hur dagen ska se ut...

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0