I L S K A

Traskade iväg till gymmet glad över att äntligen få träna lite styrka. Tror ni inte att gymmet fortfarande är stängt eller?! JOOO! Tills på måndag. Jävla bastu-jävel. Jaa,det är den som orsakat denna stängning. Gud så sur jag var när jag gick hem. Nu har det lagt sig lite. Håller på att lära mig det där med att inte vara långsint - går bättre och bättre :) När jag kom hem fick jag ändå duscha eftersom jag hade tagit på mig för mycket kläder. Suck. Haha.. Får helt enkelt skjuta upp hela träningsprogrammet en vecka..

I dag är det superhärligt väder ute. Nästan lite vår-sommar varmt. Solen stack fram mellan det tunna molntäcket också. Nu är det bara att hoppas att det håller i sig hela dagen. När jag gick hem från gymmet luktade det vår. Tror jag kände en släng av tussilagolukt också. Hehe.. Och i går när jag hade handlat fick jag den där lukten när det är sommarnatt och man är gåendes hem från någonting. Mmm, härligt...



Detta är vårigt om någonting.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så himla härligt med vår! Man blir himla avensjuk när man sitter uppe i kalla norrland, tittar ut genom fönstret och ser en meter snö. Här är våren månader bort.

2008-03-16 @ 19:44:48
URL: http://emeliebo.blogg.se
Postat av: Marthina

Emelie: Oj, snö vare länge sen jag såg nu. Hade ju vart skoj med en riktig vinter när det skulle ha vart vinter men nu...stackare! Den som väntar på nå gott... Ska dock säga dej att det regnar typ varje dag här...

2008-03-16 @ 20:31:14
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0