I'm not a virgin anymore...

I dag skulle vi käka brunch och sen åka till en marknad. Halv tolv skulle vi åka in till Paris. Sket i att ställa klockan för jag har vaknat nio varje helg hittills nästan. Ni kanske förstår vart jag är på väg... Vaknade faktiskt klockan nio men valde att somna om. 11.36 ringer Bella och frågar var jag är. Oooops! Hoppade upp ur sängen och tänkte att jag kan ju komma lite senare till brunchen men det blidde inte så. Tog det lilla lugna och tog mig sedan in till Paris, själv igen :), för att möta upp tjejerna innan marknaden.

Marknaden var stor men som oftast, de flesta stånd har samma utbud. Bella och Sofie hade berättat att Converse kostade 35 euro(ca 350 kr) där vilket var mitt lilla ljus i tunneln :) Ville ha vita men när jag provade röda fanns det ingen återvändo. Varmt välkomna till mig, mina röda conversisar! Min Converse-oskuld är även den tagen nu. Haha.. Ett halsband fick också hänga med hem. Sofie och Bella körde på Converse-à-la-used men det var ju perfekt slitna så det var bara att köpa, haha.. Converse it is liksom :) 

image217


Dagens tack får väl gå till Emelie - bankiren själv! Hehe...

Sitter barnvakt för stunden. har gjort det sen halv åtta. F. och C. är ute och käkar samt kikar bio. Det gick jättebra att natta tjejerna. Vi låtsassov, dansade och läste bok innan det var god natt. Jag kom på att vi skulle dansa till musik häromdagen och de är helt sålda nu. Vill alltid dansa :) Sötbarn...

Grattis en dag i efterskott till morbror, emma, philip och ... mormor...

Nu ska jag ta och göra min läxa till i morgon innan jag släcker för dagen. Usch, kommer bli tungt men så äre när man prioriterar annat före...

See ya...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0