John Blund

Han kom aningens sent i går asså. Kunde inte somna men till slut, och då var klockan runt halv tre. Sov dock till halv elva. Nu är jag uppe iaf. Precis när jag ätit uppfrukosten frågade C. om jag ville äta lunch med dem. Han håller på att förbereda den nu. Hehe, tack men nej tack :) De skulle lämna åt mig iaf.

Heby-cup i dag. Tror stenhårt på våla och tifen. Är verkligen ledsen att jag inte kan vara där. Är den roligaste cupen jag vet. Får njuta av bilder i år och kanske medverka nästa år i stället. Hoppas ni är där och hejar på tjejerna?!

Tycker ni är Riktigt dåliga på att kommentera. Tycker det ska bli ändring på det. Vill ju veta vilka som läser om dagarna :)

Malin ringde nyss och gissa om Gud hör bön. Jackan är min! Märta är lycklig. Tyvärr får jag ju inte se den på några dagar men ändå. Hoppas den är ett med mig. TACK bror och Malin!

image116


Nu ska jag läsa alla bloggar jag följer för att sedan göra ett ärligt försök med pluggandet.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: max

baby, baby, baby får du inga kommentarer?:) nu är jag här. bättre sent än aldrig! right?;) snygg jacka, riktigt snygg. du kommer vara snyggaste tjejen i vår i
paris. helt klart haha...

lovar ska bli bättre på att vara här inne och härja!:D

pusskram

2008-03-02 @ 14:18:39
Postat av: Marthina

max: Mm, bättre sent än aldrig kan man ju verkligen säga:) Åh,den var så snygg alltså. Haha.. Ja,det hoppas jag att du blir!

2008-03-02 @ 15:42:02
URL: http://marthinaas.blogg.se
Postat av: emmy

snygg jacka!!!

2008-03-02 @ 21:12:05
URL: http://www.metrobloggen.se/stockholmsliv
Postat av: Marthina

emmy: visst är den :) Hoppas den är lika snygg på bara..

2008-03-03 @ 11:13:49
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0