Lektant nr.1

Oj,oj,oj vad jag tog fasta på vad som sades på debriefingen i går. När det var dags för jobb igen vid fyra blev det först målning med glitterlim( skitkul, var lika entusiastisk som dem!!!), sen målning med vattenfärg, städning. Därefter kikade solen äntligen fram så vi skyndade oss ut för att leka kurragömma, men de är för små för att leka det. Funkade inte speciellt bra. Eftersom det inte fungerade gick vi till rutschkanan istället. Snacka om att ha varit aktiv och lekt med dem. Pia tyckte det var kul också. Känns bättre när hon är positivt inställd till mig än när hon vill döda mig. Hehe..

Well, well.. Nu ska jag byta om för att sedan bege mig till gymmet. Styrkepass i dag. Hoppas det är lite mindre folk på gymmet i dag än det var i går. Den som lever får se eller som man säger här; on verra :)

See you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0