lördag och märta är glad

Tog det väldigt lugnt i dag när jag vaknade. Käkade väl frukost vid en tolv. Är helt proppmätt kan jag tala om. Höll vad jag lovade mig själv - en buffé när jag blev frisk. Kanske inte en buffé riktigt men kände mig iaf väldigt ambitiös där jag stod i köket. Gröt, fruktsallad, en kopp varm choklad, vatten och en "smörgås" :)

image96

I dag känner jag mig frisk. Okej, det rinner lite ur snoken på mig men det har väl ingen dött av. Att det dessutom är sommar ute gör mig bara gladare. Ska ta en promenix nu innan pluggandet tänkte jag. Blåser en aning men är varmt! Det var inte så bra väder i Sverige va ;) I dag åker vårjackan på så det bara skriker om det kan jag tala om. Våren ska invigas och Märta is happy :) Ska fota en del också. Dock trodde jag att det skulle vara ett sjujäkla väder i dag. Var storm ute i natt, och ändå låg jag i sängen. Konstigt, vem kan det då ha varit?... Oj, humorn är på högvarv i dag.. Haha..

Nu när jag legat och sett ut som ett överkört vildsvin i några dagar bestämde jag mig för att piffa upp mig lite i dag. Känns kul med plattat hår :)

image100


Barnen kom upp på rummet nyss så det var bara att ta fram kameran :) Åhh, de är så söta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0