melodifestivalen

Har suttit och kikat på den den nu i kväll. Så härligt det kändes. Ringde hem efter att alla sjungit och pratade om dem med mamma. Var nog bra för mig att få känna att det kändes lite som vanligt. Men, den enda som var någorlunda bra var Charlotte. Alla andra var ju jättedåliga! Å han som sjöng "Pame" eller vad den hette, snacka om att så gott som helt kopiera Måns uppträdande med "Cara Mia". Björn Gustafsson var ju inte super i kväll han heller.. Hehe.. Men jag såg iaf melodifestivalen :) Det var det som var viktigast.



Blev en sen kväll med Luuk.. Den du.. Hehe.. Hade kvällen till ära bytt till en MYSigare utstyrsel!

Blev barnvakt i kväll också. Egentligen var det lite fult av dem att fråga klockan sju om jag kunde det, men samtidigt hade jag inget annat att göra och har ändå inte jobbat på flera dagar. Gillar ändå denna familj så mycket att de inte gör så mycket. De skulle käka på restaurang i och med att detta är deras sista helg innan han börjar jobba på Irland. Han kommer ju hem varje helg men ändå. De var bara borta 1h 40 min och de små sussa så sött hela tiden. Nemas problemas med andra ord :) Fick veckans lön när de kom hem också. Fick hela lönen trots att jag inte jobbat sen i onsdags. Sjysta puckar!

I morgon ska jag ju ringa Monki och höra om jackan också. Hoppas, hoppas, hoppas. Håll tummarna för mig nu, okej?! :)

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0