My day

Har varit en rätt bra dag trots allt. När Pia slutade för dagen gick vi allihopa och hämtade henne, dvs. F., bebisen, Ostiane och jag. F. hade frågat Pia om hon ville att bara F. skulle hämta henne men hon ville att alla skulle komma. Sötbarn. Kändes jättemys.

Blev inte spec. mycket jobb för mig efter det då en väninna och hennes två barn kom förbi. Lagade middag som bestod av laxfilé, kokad potatis( ohh så svenskt, ohh så gott), holland.?.sås samt gurka. Det var bra gött ska ni veta :) Pratade även med min kära vän Sonia om saker och ting. Tack vännen. Medan jag pratade med henne insåg jag verkligen hur mitt liv förändrats den senaste tiden. Okej, jag har tänkt på det många ggr förut men ändå.. Min vardag just nu är att jag leker hungrig krokodil, byter blöjor, matar barn, blåser på maten då den är för varm, klär på barn, går med barnen till skolan resp. dagis etc. Gillar alltihop otroligt mycket, ångrar inte att jag tog steget att åka. Är lite kul att tänka på skillnaderna bara :) Men är man som ett barn i sinnet så är inte omställningen spec. svår. Haha..

Åkte i väg till gymmet nu på kvällningen. Hade tänkt köra både kondition och styrka då jag missade konditionen i går. Kände dock att nej, jag vill bara köra en grej. Känner mig så stressad annars då gymmet stänger halv tio och jag var där kvart över åtta. Blev bara styrkan och som jag njöt. Det var såå skönt att få känna att det tog musten ur en. Hoppas nästan på en feet träningsvärk i morgon. Jaa, så jäkla skönt var det att lyfta lite skrot i dag. Ska ta igen konditionen så fort som möjligt.

image148


Något riktigt äckligt. På gymmet var det en kille som körde crosstrainer. Jag trodde först att han hade ställt sig i duschen innan han började träna. Nej, han var sååå jävla svettig. Har aldrig sett något liknande. När han sedan var klar kan jag lova att det inte fanns något som var torrt på den mannen. Heregud. Att svettas är normalt men detta???

Tog upp bebisen i dag när han vaknade då F. pratade i telefon. Fick knappt hålla i det lilla knytet då det finns två små tjejer i det här huset som också ville hålla i honom. Hehe...

kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0