nästan uppe med tuppen

I morse vaknade jag av att F.ropade på mig. Shiit, har försovit mig tänkte jag. Så var inte fallet utan jag ahde råkat parkera bilen så att en man inte kom ut med sin bil från gården. När jag parkerade i går kväll tänkte jag att det säkert skulle gå att få ut en bil om man nu ville det. Nej då. Kastade på mig kläderna och rusade ut. I stället för att göra i ordning mig när jag kom in, lade mig och somnade om. Det resulterade i en dag med favvojeansen, peak-tröja, ofixat hår och en osminkad Märta. No pictures today alltså :)

Har ingen lust att plugga i dag. Är ingen skola på onsdagar så jag tycler jag kan vara plugg-fri i dag. Sitter i stället och läser alla tusen bloggar jag följer. Börjar fan bli ett jobbig beroende. Ska försöka ta tag i det.

Snart är det påsk mina vänner... Tänkte påminna er om det i fall ni inte hade tänkt på det :) Om jag hade varit hemma hade jag tvingat pappa att vi skulle ha ägg-letning i år igen. Ibland vill man bara vara liten! :)

puss och kram...

Kommentarer
Postat av: paps

Jag kommer att göma ditt ägg vare sig du är hemma eller ej, du får väl leta när du kommer hem då!!!
Kram

2008-03-13 @ 18:02:59
Postat av: Marthina

paps: Åhh,nu blev jag glad :) kramen

2008-03-13 @ 21:17:59
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0