One night in Paris

Har en känsla av att detta inlägg blir långt. Mycket som har hänt denna helg som jag vill berätta för er. Kanske ska dela upp i flera inlägg? Hmm. Jaa, vi gör så. :)

Fredagen är väl först ut då, antar jag..

Hade pratat hela veckan om att det skulle bli en utgång denna kväll. Jag var inte alls sugen av olika anledningar. Bestämde till slut att följa med men innan dess tvingade jag mig till gymmet. Gick bra även om jag inte körde alla ben-övningar. Bella och Sofie kom till mig vid tio. Pratade lite, jag fixade mig under press och sen drog vi till tåget. Visste ni förresten att Ryanair börjat flyga inomlands? Mm, Bella berättade det :) En grej bara, när bytte man från inrikes till inomlands? Sötbarn :) Förfesten fick bli på tåget in till Paris. Mötte upp Ali och Camilla. Den sistnämnda är en tjej som vi träffade på Melodifestival-kvällen som jag helt glömt bort att nämna. En trevlig prick. Ali är en kanadensisk tjej som Sofie känner.

Begav oss till Duplex som ligger precis bredvid triumfbågen. Gratis inträde innan tolv vare, dock fick vissa betala. Vi slapp :) Kan ju understryka att min rädsla för fransoser inte direkt försvann men jag tror jag kan hantera rädslan nu iaf. De är bra jäkla underliga alltså. Haha.. En kille slet tag i Bella på dansgolvet och sen tog han tag i mig helt plötsligt, tog tag i mitt huvud och mer lr mindre försökte tvinga mig att kyssa honom. HALLÅ?! NO THANK YOU! När Bella, jag och Camilla stod bredvid ena dansgolvet kom en kille fram och började prata. Den killen förstod verkligen inte när det var dags att gå. Vi dissade honom helt och hållet men han fattade likosm aldrig det. Han tyckte att jag var väldigt otrevlig men Camilla förklarade snabbt att I was borned that way. haha :) Till sist har vi denna Manchester-killen. My God! Heeeelt konstig. Stalker it was.

Åkte hem vid halv fyra.



1. förfest à la fjortis! :P
2. mot Duplex
3. min utstyrsel för kvällen
4. vi skulle ta en cooool bild. Tycker ni att jag lyckas bra eller? haha :)
5. two girls shaking their asses
6. folk...
7. han ställde sig mitt i mellan oss. Är det det nya sättet att få uppmärksamhet på? (han misslyckades rätt rejält!)
8. Camilla bjöds upp till dans. Höftrullning it was.
9. han var cool som fan. Körde sin grej. Ville/ vill ha hans hatt!
10. sa jag att Paris är modets huvudstad??? Ehhh...
11. svenska brudar gör Paris by night. Lantisarna Bella och Märta verkade glada över det :P
12. detta är den "tvingande" killen. Mycket vacker!!!
13. Manchester-killen aka. stalkern

image241
Vi som skakade rumpa ihop! (- killen)

Tack tjejer.
Ett till tack till Bella och Sofie för att ni finns!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

gillar rubriken ;)
Och va fan va det där med leopardstrumpbyxor -byxor typ? Inte vackert någonstans!

2008-03-23 @ 17:52:25
URL: http://triquetra.blogg.se
Postat av: Marthina

Alexandra: Hehe, den frasen har ju två tolkningar, haha..Jag menar den oskyldiga dock. Hon blandade ju hej vilt. Inte ngt jag skulle sätta på mig iaf.

2008-03-23 @ 20:26:10
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0