Onsdag

Blev ingen promenad i morse. Precis när jag tänkte att "nu jäklar stiger du upp, märta". Jaa, då hörde jag regn. När jag sedan steg upp på riktigt så var det näst intill sol. Hmm..

Jobbat ända fram till nu. Målat, kikat på Peter Pan, lekt kurragömma, städat undan, plockat blommor samt dansat :) Nu är jag ledig ända fram till sex då de ska till några kompisar och leka. Blir nog en tur till Bella på eftermiddagen - efter att jag har gjort mina små läxor! :)


1. during the lunch
2. de små liven busar

Usch vad jag är trött på vädret nu. Har blåst i en vecka nu tror jag. Och då menar jag inte småblåst utan det har verkligen blåst. Please stop!

Hur är vädret i Sverige? Känns som om jag är intresserad av vädret hela tiden. Hehe..

Nu ska jag checka in massa bloggar innan jag öppnar böckerna!

image195
This is Märta today...

Kommentarer
Postat av: marcus

väärt med lila byxor, koolt de karl :)

2008-03-12 @ 20:42:04
Postat av: Marthina

marcus: Tycker du det, karl? Hallon! :) Gillar dem mer och mer faktiskt...

2008-03-12 @ 22:24:31
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0