promenaden i bilder

Okej, tar tillbaka det. Var inte sommar ute, bara nästan. Någonting mittemellan vår och sommar var det :) Medan jag sitter och goffar på fruktsallad laddar jag upp massa bilder. Here it goes:



1. se, vilket väder :)
2. inte den bästa, men en bild där jag inviger våren-08
3. lite av Chatou
4. sämsta trottoarerna finns i Chatou,...
5. moi
6. mitt mål med promenaden - telefonkortsköp
7. det var denna väg jag målade av i går :)
8. det har böjat blomma!!!
9. lite av Chatou
10. bilen jag kör..
11. våran port

Ringde nyss Monki i Uppsala om den där jackan. Så gärna vill jag ha den liksom.. Hehe.. Fanns en kvar i min storlek men den var undanhängd, hoppas verkligen att personen i fråga inte väljer att köpa den. Om det blir som jag vill, är den snart min! :D Jackan jag menar finns på bild några inlägg ned om ni inte vet vilken jag menar...

Pratade med mamsen också. Det har införskaffat ny bil i dag. Det är sådana saker som gör att jag kommer få svårt att flytta hemifrån. Förändringar. Vill vara med när de sker. Hmm..



Tror att det är denna färgen och den här sorten.

Nu ska lilla Märta ta och plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0