s u c k

Packar väskan, byter om, in i bilen - åker till gymmet. Parkerar bilen, tittar mot gymmet - kolsvart och fönster öppna? Brandkår och en lapp. En incident har skett i tjejernas omklädningsrum, öppnar igen på torsdag står det. Jaha, om man nu vill träna på gymmet innan torsdag då? Nej, men det var ju lite tråkigt. Får helt enkelt skjuta upp veckans tränings lite grann. Gör ju inte så mycket :)

image192
lekte lite papparazzi, brandbilarna :P

Pratade precis med bror min på msn med cam och ljud. Lilla Harry hörde mig och började gny. Saknaden efter honom blev ju inte direkt mindre. Åhh, denna hund. Älska med stort Ä!

image189

image191

Jobbar egentligen mellan 10.30-12.30 i morgon men ska börja 09.15 istället. F. behöver sova på förmiddagen och jag börjar ju två timmar senare på kvällen i morgon så det kan jag väl gå med på. Bra att komma upp på morgonen. Ska försöka ta mig ut på en morgonpromenix också nu när det inte blev någon träning i kväll. Men, det beror helt och hållet på när Märtan somnar i kväll.

Shit, det blåser utav helvete här. Hoppas verkligen att det här tråkiga vädret som varit i x antal dagar nu kan sluta och så blir det istället massa sol och vår i stället :)

Hoppas ni har haft en bra dag?!

Puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0