Schlageryra - även i Frankrike

Oj, vad längesen jag skrev här känns det som. Hade bestämt mig för att skriva i går natt när jag kom hem men tror ni jag kunde logga in då? Svar nej! Har inte haft tid i dag förrän nu.

I går åkte jag in själv till Paris för att möta upp de andra. Gissa om jag blev stolt när jag hittade fram utan att ha gått vilse en enda gång. Var trots allt första gången jag åkte själv in till Paris. Okej, Bella hade berättat hur jag skulle åka men ändå. Emelie, Bella, Sofie, Ebba och jag skulle till en modeskola, som är sviiindyr att gå på, då de hade öppet hus men blev inte riktigt så. Vi hittade liksom inte stället. Hehe.. Ebba, jag och Emelie kikade i affärer istället. Blev såklart kär i ett par skor på HM. Blir väl ca. 3.20 i dem men ändå. Tror jag ska ta en andra titt på dem i veckan :P



1. hit hittade jag själv!
2. Ebba - såå härlig tjej!
3. spontankort? njaej...
4. meine outfit of the day
5. Emelie et moi vid la/le République

Därfter begav vi oss mot svenska kyrkan då melodifestivalen skulle visas. SCHLAGERYRA!!! :) Vi åkte dit i tid för att få bra platser men vi var där först :) Var iaf helmys med underbart sällskap och lite vinpimplande. Yes, vin-oskulden här i Frankrike är numera tagen. Smakade väl okej men inte mer än okej. Kanske ska berätta för er alla att ett av alla mina mål här är att jag ska tycka om vin när jag kommer hem till SVerige. Nu har starten gått! :) Vidare var vi riktigt partysugna efteråt och gick till en bar för att ta en drink då det var lite för tidigt för att gå ut. Beställde en white russian som var allt anat än god. Usch.



Vi kom aldrig ut. Alla tappade suget då vi aldrig kom till skott med vart vi skulle så det blev "tidig" kväller. Kom hem klockan två men det var en otroligt rolig kväll. TACK tjejer...

image216
Hon får avsluta :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad tycker du om Björn Gustavsson? Svara i min blogg! :)

2008-03-16 @ 22:02:37
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: ebba

tjena tjejen!;D fantastiskt kul vi hade va! skorna måste helt enkelt bli dina! nu försvinner jag ju på torsdag, men efter påsk får vi ses! hare!:)

2008-03-18 @ 23:34:25
URL: http://ebbasjoberg.blogg.se
Postat av: Marthina

ebba: Hello! Åhh, jag vet. hade försökt glömma dem ju. Åhh, nu kom begäret tillbaka. Måste klämma på dem en gång till! :D När kommer du tillbaka då? Tisdag? See you next week? Glad Påsk! Hälsa Sverige.

2008-03-19 @ 14:32:13
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0