snabba puckar - NOT

Gud så lat jag har varit. När jag skrev förra inlägget hade jag precis kommit hem från gymmet. Ville dock skriva om det i ett eget inlägg samt lägga upp en bild. Var tvungen att lägga in bilden i datorn först, vilket jag gjorde alldeles precis. Sisådär 8 h senare. Bra Märta!

Well.

Körde dubbla pass i dag. När jag skulle cykla till gymmet kom jag på att hey, det är solsken så jag springer till gymmet, kör passet och tar sedan en rask promenad hem. Mamsen skickade ju med mina löparhandskar med Bellas mor och dem ville jag ju använda :) Precis när jag öppnar dörren börjar det falla. Regn. Var sådär härligt regn så det var mest inte så farligt.

Kändes jättebra med löpningen, flög liksom fram :) Dock hade jag kunnat ta ut mig mer men. Sprang inte riktigt 20 minuter heller. Haha, men bra kändes det. In på gymmet för att köra armar och mage. Sög till ordentligt i dag med. NICE! :) Skippar benövningarna ett tag har jag bestämt mig för.

När jag väl gick hem sen var det sol igen. Härligt, härligt.

Vilken solskenshistoria va?! Fiffigt skrivet, bruden :P

Hade ju kunnat skriva det här inlägget ca. 10 ggr så kortare: Sprang till gymmet i dag och körde sedan armar och mage. Dubbelt pass i dag alltså. Promenad hem.

Jaja, Märta i ett nötskal :D

Den där bilden nu då.

image273
Jaha?, tänker du. Jo,  jag käkade en macka med vanlig ost på i dag som du ser på bilden :) Insåg att jag Måste lära mig gilla färdigskivad ost när jag är här. Har käkat den en gång sen jag kom. Köpte svensk ost på IKEA men what the fuck. Come on, tjejen. Är ju typ samma. Sagt och gjort. Var inte så farligt ändå - fattar inte varför jag är så himla kräsen när det kommer till ost?!

Visst var bilden otroligt viktig för inlägget?! Hade ju inte kunnat vänta med att lägga in bilden i morgon! Hade jag ens behövt lägga in bilden??? Haha.. En fråga man kan ställa sig...

Nu vet jag en som är trött och bara babblar på...

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: max

blev lite hungrig när jag såg den där halvätna ostmackan marty? kan du inte skicka hem den med posten till mig?;)

ciao

2008-03-28 @ 00:08:52
Postat av: Marthina

max: (alexander) hehe.. Oj, tkr den ser äcklig ut jag. Men visst kan jag sända i väg den..Oops, redan uppäten. Attans alltså! :P

2008-03-28 @ 10:19:49
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0