snart fullfjädrad på alla plan!

Jag har blivit lite dålig på att uppdatera. Anledningarna är flera. Ingen inspiration för tillfället. Andra saker som tar upp mina tankar. But I'll be back!

I går stack jag i väg till gymmet på eftermiddagen - blev både löpning 20 min. samt styrketräning. Löpningen kändes asbra! Styrkan sådär. Tiden var knapp och det gillar jag inte. Säkert därför styrkan inte kändes nå bra. Receptionisten berättade att det var någon som hade lagt en handduk på bastuaggregatet (stavas det så?), vilket resulterade i lite brand och STÄNGNING. Thanks! Antingen var personen i fråga heeelt rubbad och tänkte torka handduken eller bara psyko och ville bränna ned hela gymmet. Tror på det förstnämnda ja, det känns bäst. Kul att stå i samma omklädningsrum som värsta psykot. Njaej! Haha..

C. och barnen skulle komma hem halv sju och jag skulle börja jobba då. Fem i halv springer jag ut från gymmet, oduschad, och hoppar upp på cykeln för att börja trampa järnet. Kedjan hade såklart valt att ta ett skutt åt sidan. Jippie, tänker jag. Med sån där barnstol (?) där bak tänkte jag att det inte skulle gå och ställa cykeln upp och ner ( och nej, jag har kanske fixat kedjan max en gång i mitt liv. har varit lite bortskämd när vi kommer till den punkten för man blir ju skitig om händerna, haha..) och börjar gå. Inser snabbt att det alternativet inte är något alternativ. För er som undrar så går det att vända cyklen upp och ner med en sån där barnstol. I made it! Tror ni jag kände mig lite händig när jag klarade det eller?! Skulle vilja se era miner när ni läser detta. "Den där tjejen har inte upplevt mycket hon heller" Hahaha...

image224

Bella kilade över hit för en kopp kaffe på kvällningen. Nej, det gjorde hon inte men visst lät det bra (och vuxet)?! :) Vi skulle rulla köttbullar och se film. Maten blev klar runt en halv elva så någon film blev det ju inte. Supermysigt vare iaf. OBSERVERA FÖLJANDE: Köttbullarna blev fasen lyckade denna gång. Nej, de blev aningens bättre än förra gången menar jag ju såklart. Kvalitén ökades på lite denna gång bara :) Thanks for the recipe mum. När jag läste receptet insåg jag hur mycket jag missade förra gången. Hehe.. Men nu vet jag.

I och med att det blev relativt sent i går var jag livrädd för att försova mig. Ställde klockan på sju som vanligt. Vaknade helt panikslagen i morse då jag inte visste om klockan hade ringt eller inte. Det där med snoozning är den bästa OCH den sämsta uppfinningen. Klockan var typ fem i sju. Lugna puckar med andra ord! :)

Har hört rykten om att efter denna helg kommer våren. Hoppas verkligen att ryktet stämmer. Hello sunshine!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0