sol, ledord, drömmen

Vaknade upp av att solen sken i dag. Lycka. Dock är det lite småkallt ute men det är snart ur världen hoppas jag :) Snart har jag gjort min första del jobb denna dag. Sen är det plugg som gäller. I dag är ledordet jävlar anamma! På flera håll.

Ska försöka strukturera mina dagar så att jag somnar på kvällarna. I går somnade jag någongång efter tolv. Låg och tänkte på min drömlägenhet. Var tvungen att tända och rita bilden jag hade i huvudet. Den var verkligen perfekt i huvudet. Ser inte lika perfekt ut på pappret dock. Haha.. Om det är någon som vet en lägenhet som har ett loft, säg till mig! Är helt inne på att jag vill ha en lägenhet( när jag väl flyttar) med ett loft där sängen ska vara. Själva lägenhet ska vara lite i fabrikskänsla, betong och mörkt trä men samtidigt ska det mörka möta ljust. Lite mörkt vs. ljust. Åhh, ni anar inte så jäkla snygg den är i mitt huvud. Om jag skulle få göra så som jag vill skulle det väl gå på en förmögenhet men tänk så snyggt sen då! :P


Ser ni det fina? Haha...

I dag är det som sagt ledordet jävlar anamma som jag följer. Gav upp min mjukisbrallor-fleecetröje-episod som jag haft sen jag var sjuk. Slog till med klänning i dag. Man blir fasen gladare av att klä upp sig. Det ska jag tänka på oftare!

image131

Kram på er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0