Starkt jobbat, PG

Åhh, jobbigt! Försov mig imorse. Vaknade tjugo i nio( börjar åtta) och mer eller mindre hoppade ur sängen, kastade på mig kläderna och sprang ner. C. hade gått med Pia till skolan. Har nog aldrig skämts så mycket för en försovning som för denna. Fasen asså. Verkligen jobbigt! Men jag visste att en försovning skulle komma någongång and here it was.. Får försöka se till att det inte blir någon fler. Jobbigt annars.

Har inte jobbat någonting i dag. C. är hemma och han skjutsade Ostiane till dagiset så jag behövdes inte. Skulle ha handlat lite men det blev inte så. Tror det kommer bli väldigt lugnt den här veckan, dock vill jag jobba. Är ju en av anledningarna till att jag är här.

I natt drömde jag värsta mardrömmen. Fy fan! Blev något sorts uppror vilket ledde till krig. Folk hade vanligtvis nå sorts marknader i trädgårdarna men nu gömdes allt undan, F. och jag försökte få med oss lite iaf. Jag tog sockerbitar för att få energi lr något sånt. F. och jag kom i från övriga familjen och vi åkte i en bil med några andra. I bilen sa F. att hon tyckte vi skulle försöka klara oss på egen hand. Hallå? Jag är ju bara en liten au-pair. Sen hände massa olika scener, dels en där två massajer lr nåt hällde ut glasbitar på marken för att man skulle göra illa sig och inte kunna gå. En då jag satt i ett rum där min dator stod på golvet och jag verkligen ville skriva ett inlägg och berätta för familjen att jag kanske inte skulle överleva och att jag älskade dem. En där svenska ambassaden skyddade alla svenskar. Vad betyder den här drömmen egentligen??? Läskigt som fan vare!

Om en halvtimme är jag off to school. Dags att fixa till sig lite...

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0