stön, tonfisk och jobbiga karlar

Puuh, har inte haft tid att uppdatera förrän nu. Allt gick hand i hand efter gymmet. Körde överkroppen. Kan konstatera att jag så gott som aldrig har tränat mina axlar. Hahaha :) Skönt vare iaf att få styrketräna. Är så glad över att jag prioriterade gym. TACK för hjälpen mamma. Åhh, måste berätta. Kom in en kille när jag stog och stretchade. Han kanske var 26. Såg ut att tillhöra armén eller nå. Det har inte med saken att göra utan saken är den att ju längre tid jag var i samma lokal som denne desto mer patetisk blev han. Han typ stönade högt så in i helvete varje gång han tog i. Okej, stön är vanligt förekommande på gym men det här var fan överdrivet. Hej allihopa, se mig är ni snälla! Suck. Ogillar verkligen ordet "stön" - fult och äckligt. Finns det nå annat liknande ord?

Jag är bra seg jag. Tonfisk var ju inge farligt. Tycker det var rätt gott också. Haha..



Ni anar inte så mycket man tänker på saker och ting när man är här. Herregud. Hela tiden. Skönt som tusan ibland men ibland vill man bara stänga av också. Hmm...

Det finns en plan. En plan på att åka till IKEA denna vecka. MYS! Hårt bröd och kaviar, here I come! :)

image128

Jaha, där tänkte du stå??? Han kom och parkerade precis när vi skulle gå ur bilen. Suck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0