the day

Snart dags att worka lite. Får se vad vi hittar på. F. nämnde nå om biblioteket tidigare i dag iofs. Med förra gången som facit kan jag inte påstå att jag längtar men men.. Måste komma över det också :)

Har iaf gått igenom allt jag skrivit ned i blocket sen jag började skolan - 1½ veckas anteckningar eller nåt sånt. Saker och ting fräschades upp lite men det sitter ju inte som berg direkt. Det kommer, det kommer!

Nu ska jag ta och kolla in norwegians hemsida och checka in hotell som mamsen bad mig titta på. Jag kan Paris ungefär lika bra som henne men får väl kila ner till F. om jag vill fråga nåt..

Efter jobbet blir det en snabb middag och sen off to the gym. Kommer säkert vara proppat med folk i kväll pga. den där incidenten... Blir bara styrka i dag. Löpningen får bli  tillsammans med styrkan i morgon istället. Löpningen skjuts upp då jag inte haft ork till det i dag och jag tänker verkligen inte springa i mörkret, no way! Behöver ju inte spä på min rädsla för fransoser ännu mer, räcker med den rädsla jag har i dag. Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0