Tisdag

Ska strax  väg till skolan men skriver ett snabbt inlägg innan. Började halv nio i dag med att följa Pia till skolan och sen har jag gjort lite allt möjligt.  Just nu är det "une madame" här för att titta på huset, familjen ska ju hyra ut det när de bor på Irland. Fick reda på det i morse så när det plingade på kila jag upp på min våning för att städa upp lite. Pinsamt ju. Kunde jag inte fått reda på det lite tidigare. Okej, jag erkänner. Jag borde ha städat innan det såg ut att behöva städas. Hehe..

Kunde verkligen inte somna i går. Blev fasen orolig för mig själv asså. Det var totalt omöjligt att somna. Trodde det hade blivit bättre ju :(

Oj, nu har jag brådis... Blir cykel till stationen! :)

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0