tisdag

Tung natt det var i natt. Hade skitsvårt att somna av förklarliga skäl. Gick dock upp i morse så att jag hann fixa mig och bädda sängen innan det var dags att jobba lite. Käkade även frukost innan jag gick med Pia till skolan. Bella tipsade mig när jag sov där om gröt med torkade aprikoser, mandlar och kanel. Kan ha kommit att bli en ny favorit hos Märta :) Mumma!

C. och F. frågade om jag hade sovit bra. De tyckte ja hade verkat så trött i går pga. "mina små ögon" jag hade då. Hmm.. Var bara att berätta hur det ligger till. Jobbigt. Fick även förklara för Pia på vägen till skolan, som förövrigt var på ett strålande humör när vi gick till skolan. Blev lite chockad :)

Har nu lekt med Ostiane hela förmiddagen. Läst massa böcker. Sista stunden valde jag att låtsassova i Pias säng, bra att kunna kombinera verkligheten med lek. Hade kunnat somna på två röda om jag bara hade tillåtit mig själv.

Nu ska jag i väg till skolan. Har inte det minsta lust med det men I have to.

Later.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hoppas du kan sova bättre ikväll då :)

2008-03-25 @ 12:03:18
URL: http://triquetra.blogg.se
Postat av: Marthina

Alexandra: Tack, jag hoppas och tror det kommer gå bättre!

2008-03-25 @ 14:10:29
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0