torsdag

Varje morgon tänker jag att jag ska blogga innan jag går ner till frukosten men jag hinner aldrig. Så även i dag. Har iaf varit och handlat för veckan. Mannen i kassan började snacka engelska. I vanliga fall blir man sur men i dag vare skönt. Hatar när de säger något när man handlar, jag fattar aldrig vad de säger. Finns det något sånt syndrom??? Och alla dessa kassar, blir ju fan 100 st varje gång man handlar. I runda slängar alltså :P Tacka vet jag kassarna på mataffärerna in my homeland!

image144

Se, ca 100 kassar :)

image145

Snygg bärhjälp jag har va?! Hade tre kassar i handen också. Jobbigt...

Är bara jag och städerskan hemma. De andra är på lunch på andra sidan gatan..Innan jag fortsätter denna dag tänker jag mumsa vidare på min fruktsallad i lugnan ro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0