update

Nyss käkat lunch. Skulle ha åkt till gymmet nu på eftermiddagen och sen följa med Bella på svenskt cocktailparty( stavas det så?) i Paris i kväll. Tror jag skippar partyt och tränar i kväll i stället. Känns bättre så.

Skolan var skitrolig i dag. Har börjat lärt känna my classmates nu vilket nog resulterar i att det är ännu roligare. Tror ni på mig om jag säger att jag hittills varit rätt tyst på lektionerna? Nej, tänkte väl det. Nu har käften börjat glappa så som den vanligtvis gör :) Frågor hela tiden, från alla håll ska tilläggas. Inte bara från mig! :) Om ni någon gång väljer att plugga franska i Frankrike, sök upp min lärare Pascal, hon är huur bra som helst!

image221 image222
1. ser ut som världens längsta kvinna i jämförelse med dörren :)
2. What do you think about the streching-pose?! Hehe...
3. lägg märke till my new shoes! YEAH!

image223
Perfect fit!

Nu ska jag ta och lägga upp lite bilder på Facebook eftersom mina små au-pair-vänner tycker att jag borde göra det. Deras ord är min lag! :)

see ya!



Kommentarer
Postat av: max

nice outfit. ready for spring or what?!:D

2008-03-19 @ 13:57:34
Postat av: Marthina

max: Thanks! haha, I am... :)

2008-03-19 @ 14:27:49
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0