Utnyttjad? :)

Nu kan jag äntligen uppdatera lite. Tänkte göra det när jag kom hem från skolan men då vare först lunch på schemat, sen kom Bella då hon skulle boka biljett till Bretagne. Medan hon satt och "bokade" gjorde jag läxorna. Kan tala om att det blev aldrig någon bokning. För det första satt hon och kikade mejl, msn och facebook, men när hon väl skulle boka så fungerade det inte. Tiden var ute, dags att jobba. Haha.. Man får se det positiva - jag gjorde läxorna tidigt och faktiskt otroligt effektivt samt dejtat datorn mycket mindre än vanligt. Måste försöka få ner data-tiden per dag. Är inte bra som det är just nu asså.. Kanske helt enkelt borde tacka Bella för hennes utnyttjande av min dator i dag?!

Målade ägg med barnen i dag också. C:s underbara idé. Påsk-känslan smyger sig på. Ni ska bara veta vad som sker på lördag :) IIIIIHHH...

Nu ska jag ta och läsa en bok, en mycket viktig bok.

Kram, kram, kram

Kommentarer
Postat av: marcus

Jag antar att ni ska leta ägg eftersom du är så gláááá ?

2008-03-17 @ 21:37:08
Postat av: Marthina

marcus: Vi skulle ha gjort det faktiskt men blir inte så. Vi skippar godiset. Det är nå annat. Ska du ha letning? Inte utan mig va??? :)

2008-03-17 @ 22:43:15
URL: http://marthinaas.blogg.se
Postat av: Bella

Jag kan komma och utnyttja din dator varje dag om du vill...om du vill fa laxorna gjorda eller sa menar jag :P

2008-03-18 @ 18:18:05
Postat av: Marthina

Bella: Haha, jag ska ha det i åtanke. Tack för omtanken! ;P

2008-03-18 @ 18:20:42
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0