vilken start...

Vilken härlig start på veckan det blev. Pia sa vid frukosten att när bebisen kommit kommer polisen hit för att döda mig. Hrmm.. Det ösregnar och blåser ute. Kul att åka till skolan :( Jaja, det finns inga dåliga väder... :)

Familjen fick provsmaka hårt bröd (knäckeröd ;) ) med kaviar och det gick hem hos alla utom Frédérique. Hon tyckte inte alls att det var speciellt gott. Trodde att de andra också skulle dissa det men Christian tyckte det var jättegott och Pia och Ostiane ville ha mer hela tiden. Svensk mat är bra gott det :D

Bestund där nere nu, Ostiane är hemma och är sjuk, Pia är i skolan. Blev inte så mycket jobbgöra denna morgon. Nu ska jag förbereda lite innan jag ska ut i det hääärliga vädret och ta mig till skolan.

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

när jag bodde i spanien var det en spanjor som gillade pytt i panna när vi bjöd på det. Men knäckebrödet... där gick gränsen!

2008-03-10 @ 22:35:48
URL: http://triquetra.blogg.se
Postat av: Marthina

Alexandra: Pytt i panna käkar de kanske inte här heller. Hmm, en idé :) Att smaken kan vara så olika. Hårt bröd in my heart! :P Ska försöka få till en svensk afton här hemma nångång tänkte jag..

2008-03-10 @ 23:09:46
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0