weeeiii

Nu är det gjort. Jag har suttit och pluggat imperfekt i 90 min. Okej, inte 2 h som jag skrev men känner mig stolt som tuppen! :) Det blev sådär kul som jag tycker det är när man kommer in i det.


Bevis :)

Resten av kvällen är det bad, mat och telefonsamtal som väntar. Känner mig lika fräsch som ett överkört vildsvin. Ni kan tänka er va?!  USSSSCH.

Heby-cupen då. Tifen kom etta och Våla kom tvåa. Visste att allt hoppreps-hoppande skulle ge utdelning :) Känns jättekul för laget. Skulle såå gärna velat vara där och upplevt det! GRATTIS TJEJER!!!

I kväll är det tre veckor sen jag kom hit. Ibland kan jag börja tänka på hela situationen. Tog mig till slut i kragen och åkte. Vet att många inte riktigt trodde på att det skulle bli av. Jag var en av dem. Nu bor jag i en fransk familj och pratar franska dagarna i ända och det känns på något sätt naturligt. När jag tänker på det hela känns allt så bisarrt. MEN, jag är sjukt stolt över mig själv att jag är här och jag ångrar inte att jag åkte! :)

Nej, hopp ner i badet!


Kommentarer
Postat av: anna

åh vad spännande ! har varit i frankrike en gång och blev helt kär.

var i frankrike "bor" du?
kram

2008-03-02 @ 23:41:51
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Josiee

hoppas du haft en skön söndag!:) Sov gott!

2008-03-02 @ 23:53:28
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Marthina

anna: Jag har inte lyckats bli kär i annat än shoppingen än :) hehe.. Chatou heter staden jag bor i, ligger strax väster om Paris.

Josiee: Det var en rätt bra söndag. Detsamma förresten :)

2008-03-03 @ 11:12:08
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0