Among glamour and luxury!

Skulle nästan vilja påstå att jag lever ett sånt liv här. Checka in klädseln jag hade i dag. Den säger väl allt egentligen?!

image434 image435
bikini, tischa, träningsshorts och foppa.
Skulle tippa på att de allra flesta drömmer om att få bära denna kreation.
Dock är det ytterst få som kan bära upp den. Jag är en av de få.
Om jag känner mig lyckligt lottad? Känns helt okej. Jag menar, allt passar på mig!
Vad tkr ni om mina ack så freeeescha poser? I am a naturally born poser!

(Titta noga och se att jag inte har luggen uppsatt. Första gången sen jag klippte mig tror jag. Kanske att det kommer en luggbild snart.. Okej, har inte rört håret i dag. Har haft samma knut som jag sov i inatt. Jag prioriterade städning och schtekning. Som sagt, glamour är det enda jag lever för!)

Mitt liv bland glamour och lyx lever vidare..


Kommentarer
Postat av: Bella

snälla rara människa, om jag av misstag nån gång skulle köpa ett par foppatofflor så skulle jag verkligen se till att ingen såg dem, men du och jag verkar ha lite olika uppfattningar om den saken, haha!

2008-05-07 @ 22:18:43
Postat av: Marthina

Bella: Har vi samma smak när det gäller någonting? Hittills verkar det inte så :) Weii, när du fyller vet jag den bästa presenten! :D

2008-05-07 @ 22:38:39
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0