Är det en vanlig dag?

Softissschhhh mornin'! Vanliga morgonrutinerna tills dess att jag kom hem från min färd till Pias skola. Nej, inte det heller. Hade lillen i famnen tills dess att vi skulle gå. Mäkta dryyygt. Inte. Så, efter färden till Pias skola diskade jag undan i köket (var snäll nog att röja från i går också) och sedan småplockade jag i barnens rum (bäddade t.o.m F.. och C: s säng) för att sedan vara klara för denna gång.

Sa jag att I'm living the life? Okej, man kan leva livet på lyxyacht också men nu är det inte så och jag utgår bara från hur jobbigt mitt liv är. Dvs. inte speciellt jobbigt någonstans :)

I dag är första dagen på min sista skolvecka. Åhh nej, nu börjar allt det där "sista". Gillar inte sånt. Usch, tänk fredag då. Då är det verkligen sista skoldagen. Jag är inte något stort fan av såna hära "sista"-grejer.

Förresten...

Är det en vanlig dag?
-Nej det är ingen vanlig dag för det är farmors födelsedag. Hurra, hurra, hurra!


GRATTIS FARMOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0