Citat

Några citat som mina små sötbarn kläckt ur sig de senaste dagarna...

"Attends, tu as tes pantouffles(stavas?)!" = Mehh, du har ju dina innetofflor! - Pia när vi är på väg till skolan. Jag hade mina ultra-aqua-färgade foppa eftersom jag hade skavsår. Man ska ha skor på sig ute, inte innetofflorna!

"Varför sover du alltid så länge? Vi vaknar alltid före dig" - Pia när jag nattade dem. Hon tyckte jag skulle börja gå upp tidigare. Haha..

Åhh, hade ju ett citat från Ostiane också men jag har glömt bort det. Hrm, får skriva ned saker och ting direkt. Det kommer mycket roliga saker ur deras munnar.

Nu äre bedtime. I morgon är Märta goes kulturell som gäller och då är tidig morgon ett måste.

Sleep tight fellows!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0