Dagens samt en äcklig sanning..

Märtan mötte Paris såhär..




Rena skor.. Är även ett litet hål vid högra stortån.
Får stoppa in dem i tvättmaskinen lr nå.

På tal om skor.. Jag måste köpa nya skor. Verkligen måste. Dessa gula funkar ju men börjar ju trasa ihop sig. Mina ballerina som jag älskar stinker. Helt ärligt så luktar det en död grävling som legat i en soptunna full med gammalt skräp i tre veckor. Juste, grävlingen råkade ha maratonkräkning just innan han avled också. Börjar ni förstå hur det luktar om mina skor?! Så luktar även fötterna när jag tar av mig skorna. Nästan så man får kväljningar faktiskt. Mycket intressant information va?! :) Jag måste alltså köpa nya sommardojjer. Känns inge kul att shoppa nya skor när man är tvungen. Känns mest bara krävande.. Hrm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0