Dopet

Gud så mys det är med dop. Sanna mina ord! Haha.. Bella och jag bara njöt där vi satt. Var ett dubbeldop. Älskade sångerna vi sjöng. Prästen var härlig också. Jag är van med våran tröck-Pelle där hemma. Suck på dig!

Vet inte hur och vad jag ska skriva. Allting var bara helmys.

Juste, när Bella och jag kom ned då vi skulle åka möttes vi av F. som inte riktigt visste vad hon skulle säga. Hon tyckte att vi var helt sjukt snygga. Haha.. Bella och jag bara stod där som två fån och ba: jaha..ehh... okej? ehh..tack? Haha..

Annars har Bella och jag goffat sönder oss. Var tilltugg, eller vad man nu säger, efter dopet. Yammie. Bella och jag kom fram till att svenskar och frassemän beter sig olika när det kommer till att äta. Haha.. Vi svenskar liksom äter och äter medan frassemännen tar en bit då och då. Bellas livsmotto förklarar lite hur vi svenskar fungerar. Hennes livsmotto lyder "äta mycket mat och äta mycket kakor". Tror hon kommer att komma långt med hennes livsmotto. Verkligen. Dock är vi nästan säkra på att F:s pappa har lite svenskt blod i sig för han åt som jag och Bella. Hahahaha...


kyrkan (dock var vi i källaren lr nå...)

Lyckad bild va?! haha

Själva dopgrejen..

hjärta!

Lejonkungen-vibbar. Fint vare :)

Min och Bellas present. Gissa om han kommer vara snyggaste
bebisen...

Kvällen blev ju inte direkt som planerad. Från början skulle jag in till Paris men kände inte att energin fanns där. Sedan skulle Bella och jag åka till norska kyrkan för att grilla med övriga sötbarn men när jag skulle pumpa cykeln kapitulerade den totalt. Finns inge luft alls i däcken just nu. Verkar det som om jag lyckades med pumpningen eller?! Haha.. Skulle sedan få skjuts av F:s pappa men sket i allt till slut. Nu ska jag skriva klart detta och sen plugga. Som om jag har lust med det.. Vill lägga mig under täcket för jag skulle antagligen somna på två röda.

Dagen har iaf varit hur mysig som helst. Mer dop åt folket!

Förresten gav C. lillen till mig precis när dopet var över. Han kunde ha låtit vem som helst av alla släktingar ta honom. Vem vill inte hålla i en supersöt bebis liksom?! Han gav honom till mig. Tycker det var en fin gest.

Nu ska jag göra mina läxor. Snälla Gud, ge mig lite extraenergi är du gullig. Amen och tack på förhand.

Puss på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0