För er med bajshumor!

Efter att jag gett tjejerna mat och diskat undan satte jag mig i vardagsrummet med F. Var nå program på tv:n men jag kikade mest vad tjejerna gjorde.

De sprang ut och in, ut och in tills dess att Pia blev kissnödig. Plötsligt ser jag att hon springer bort längst bort i trädgården och sätter sig. Haha. Börjar garva men F. säger åt henne att man ska gå på toaletten. Några minuter senare lär Pia sin lillasyster hur man kissar i naturen. Vart blöjan tog vägen har jag ingen aning om. Där sitter de tillsammans och håller konferens.

Ytterligare några minuter senare kommer Ostiane in och säger något om bajs. Yes, hon säger till om att hon ska bajsa tänker man. F. tar henne i handen och går mot toan. Tror ni inte ungen hade korvat i trädgården eller. Okej, det kanske ni inte trodde men så vare iaf! F. och tjejerna gick och letade efter det. Så jäkla kul! Passade min humor som handen i handsken. Ostiane - Naturbarn? :)

Hur många tyckte det var skoj, räck upp en hand!

Ler åt det än :)

image436
Kanske ska sätta upp denna i trädgården?! Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0