Fredagens bravader

Nu ska jag berätta om min fredag...

Hade från början inga riktiga planer för kvällen men Emelie frågade om jag inte hade lust att gå ut. Hennes värdpappa hade satt upp henne på listan på ett ställe. Ett av "hans" band spelade. Jag som alltid brukar vara lite off när det är fredag tyckte det lät som en great idea. Har ju fasen bara två veckor kvar här i Paris.

Innan vi åkte gick jag ut och sprang. Sprang den vändan jag gick härom dagen. Den bredvid Seine ni vet. Helmys vare och det var skönt som attsingen att röra på sig igen. Stannade efter halva tiden för att köra lite styrka. Tyckte inte att det tog så mkt så jag sprang tillbaka rätt snabbt. Kan säga att träningsvärken i magen bara blir värre och värre för varje dag. Så joo, marthina, det tog! :)

När jag kom hem igen hade jag 35 minuter på mig att befinna mig på stationen. Mot alla odds så hann jag. Helt jäkla sjukt. Okej, käkade och sminkade mig på tåget men blev helt chockad över mig själv :) Keep up the good work, girl!



1. Precis färdigsminkad. Se, lugg!
2. Emelie och Ebbsan
3. On our way..
4. Välkommen hem till mig?! Mitt på gatan? :D
5. Ebba är söt. Alltid!
6. Bandet. Dålig bild men där är dem iaf.
7. Gött, gött..
8. YEAH! :)
9. Vattenspridaren, haha..
10. Alla stod och viskade då grannen skulle bli störd annars. Haha, sjukt lr vad :)
11. dance 'til you drop
12. Emelie ville inte dansa med oss? :P

image476
Jag älskar fortfarande afro. GIVE ME!!! Hur snyggt är det inte!

Som ni ser hittade vi stället men det var också efter mycket om och men. Frågade poliser efter vägen. Poliser i Sverige skulle aldrig stå och le och typ mm, snygga tjejer. Så gör franska poliser. När vi sa att vi var svenskar så fick vi höra att det verkligen var mm, snygga tjejer. Haha.. Kul men fasen, poliser. Får halvt panik så fort jag ser poliser i Sverige men här..

Vi släppte loss totalt på dansgolvet och det var bara så sjukt skoj. Inga äckliga killar kom fram heller. En nykter kväll som var helt jäkla great! Synd att Ebbsan mådde dåligt bara :S

image477
Denna bild får avsluta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0